من برگشتم!

سلام به همه ی شما دوست داران منچستر.
به همه تون ابن پیروزی های اخیر رو تبریک میگم و امید وارم همیشه ادامه داشته باشه و قطع نشه!
منتظر مطالب بیشتر باشید و نظر بدید.

سلام خدمت همه ی عزیزانی که از این وبلاگ دیدن میکنند.ببخشد که زیاد بروز نمیشه آخه این منچستر خبرهاش کمه و یه خبر جدید هم که هست اینه که وکیل بالاک از به توافق رسیدن بالاک با منچستر اظهار بی اطلاعی کرده و گفته هیچ مداکره ای صورت نگرفت همین.
 لطفا نظر بدهید

پیشنهاد 8 میلیون پوندی شیاطین سرخ برای خرید بالاک

منچستر یونایتد به میشاییل بالاک پیشنهادی داد که بیانگرحضور چشمگیر او در انگلستان است او را جانشینی شایسته برای روی کین در میانه زمین خواهد کرد.

ظاهرا این نقل احتمالی تا شروع فصل 7-2006

صورت نمی گیرد.

بالاک میخواهد بایرن را با بوندسلیگا تنها بگذارد و جزییات اولیه انتقال آزاد او بیان شده تا او ژانویه آینده به آولترافرد بیاید .

پیوستن کاپیتان برجسته ی آلمانها برای سر الکس فرگوسن که روی کین را بی همتا خوانده است ،

دست آوردی قابل توجه محسوب می شود، امّا ممکن است سر مربی «شیاطین سرخ پوش»

با دیدن مردی که با پنجاه و هفت بازی ملی،

در دویست و شش بازی بوندسلیگا، شصت و یک گل زده است حرفش را پس بگیرد.یونایتد ها باور دارند که با بالاک به توافق رسیده اند و با وجود حتمی نبودن این انتقال، فرگوسن و دیوید گیل مدیر اجرایی منچستر خاطر جمع هستند که اولترافرد گزینه ی نخست بالاک است.

منچستر یونایتد به دو دلیل نمی تواند یک سال زودتر بالاک را به خدمت بگیرد، نخست انکه فرگوسن اعتقاد دارد که کین میتواند یک فصل دیکر حضوری موثر داشته باشد و دوم آنکه با وجود مشاجره های اخیر پیش از فصل در مورد ترکیب تیم،فرگوسن در این موضوع گه کین دیگرقادر به حفظ موقعیتش در بالاترین سطح نیست،باید با شرایط کنار بیاید.

اگر با چشمانی باز به کار گلیزر مالک سرمایه دار منچستر بنگریم،می بینیم او با پیشنهاد هشتاد میلیون پوندی اش سران بایرن را تحریک می کند تا پیش از انکه دوازده ماه بعد چیزی از بالاک نصیبشان نشود به فکر فروش او بیافتند، البته فرگوسن باور دارد که خرید بالاک ارزش خطر کردن را دارد ،زیرا این کار گردش پول را در جایی دیگر از باشگاه سبب می شود.Ballak

بحث در مورد امدن بالاگ به منچستر در حالی طرح می شود که «سرخ پوشان الدترافورد» تا کنون توانسته اند با ادوین فان درسار سنگر بان هلندی، پارک جی سونگ مرد میانی کره جنوبی و بن فاستر سنگر بان استوک سیتی به توافق برسند

و امکان اضافه شدن مایکل اوون به جمعشان پیش از پایان فصل نقل وانتقالات در 31 آگوست نیز وجود دارد .

 

¿فرگوسن مجوز خرید اوون را دریافت کرد

باشگاه منچستریونایتد به سر" آلکس فرگوسن" سرمربی این تیم اجازه داد در صورت صلاح‌دید بتواند برای خرید "مایکل اوون" مهاجم ملی‌پوش باشگاه رئال مادرید اسپانیا اقدام کند. به‌گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، فرگوسن هم‌اکنون چهار مهاجم ملی‌پوش به نام وین رونی، رود فان نیستلروی، لوییس ساها و آلن اسمیت را در اختیار دارد با این وصف آمار گلزنی اوون در بالاترین سطح فوتبال ثابت شده وباشگاه منچستر برای خرید وی به سرمربی خود چراغ سبز نشان داده است. "دیوید جیل" مدیر اجرایی منچستر گفت: پول مورد نیاز در اختیار فرگوسن است. اگر تشخیص دهد بازیکنی هست که می‌تواند سطح تیم را ارتقا دهد، امکان خرید او مهیاست. سهام‌دار باشگاه ملکم گلیزر مجوز خرید را صادر کرده است. به گفته جیل "منچستر هنوز می‌تواند پول زیادی برای خرید بازیکنان بزرگ هزینه کند و همزمان می‌تواند بازیکنان فعلی خود را تقویت کند." آرسن ونگر سرمربی آرسنال شایعه تمایل به خرید اوون را تکذیب کرد و گفت: در حال حاضر به دنبال خرید مهاجم نیستم. بلکه بازیکن جدید برای پست های دیگر می‌خواهم. من هیچ پیشنهادی برای اوون نداده‌ام. باشگاه رئال بعد از خرید خولیو باپتیستا و روبینهو، اعلام کرد اوون فروشی است و پیشنهادات خرید وی را بررسی می‌کند.

خبر از میشاییل بالاک:

یک خبر که همین چند دقیقه پیش شنیدم اینه که میشاییل بالاک که فصل آینده قرار دادش با بایرن مونیخ تمام میشه به طور حتم به منچستر میاد و در این مورد هم با مقامات منچستر به توافق رسیدند.امیدوارم که در لیگ 2006-2007
بالک در ترکیب شیاطین سرخ پوش اولترافرد باشه که به احتمال زیاد هم هست.