گزارش بازی : منچسترر یونایتد 2 وست بروم ویچ 1

 

لیگ برتر انگلیس

شنبه 18 مارچ 2006

 

وست بروم 1

الینگتون (77)

 

منچستر یونایتد 2

ساها(15،63)

 

ساها به اعتماد فرگوسن جواب داد و او بهترین بازیکن زمین بود و چمدان یونایتد را با دو گل بست و در اخر یونایتد 2-1 توانست در زمین وست بروم به پیروزی برسد.

یونایتد ها احتیاج به برد در این بازی داشتند تا در لیگ برتر همچنان بین مدعیان باشند و این بار بازی انها در گوشه ای از انگلیس بود و شکست در این بازی دردسر ساز بود.ساها توانست در هر نیمه گلی برای یونایتد به دست اورد  و جمعا سیزدهمین گل خورش را در این فصل به ثمر رساند.وست بروم امده بود تا جلوی یونیاتد بایستد و راه قهرمانی را بر او ببندد اما انها حریف کوچکی بودند که نتوانستند حتی یک امتیاز بدست بیاورند.

یونیاتد با برد در این دیدار نشان دارد که گرفتن 3 امتیاز از نیو کاسل در اولدترافرد شانسی نبوده و این یونیاتد است که تغییر کرده.پارک جی سونگ در این دیدارغایب بود چون از اعضای خانواده اش فوت کرده بود و او مجبور بود که پیش خانواده اش  در کره باز گزدد ، همچنین ویس براون که از ناحیه ی کشاله ی ران مصدوم بود غایب بود،تا یه  نمانیا ویدیچ و ریچاردسون یازس یرسد.

 

بازیکن ها:

West Brom: Kuszczak; Albrectsen, Davies, Watson, Robinson; Wallwork, Inamoto, Greening; Kamara (Ellington 59), Campbell (Kanu 46), Kozak (Carter 69)
Subs not used: Kirkland, Clement

Booked: Robinson

Manchester United: van der Sar; Neville, Ferdinand, Vidic, Silvestre; Ronaldo, O’Shea, Giggs, Richardson (Fletcher 89); Rooney, Saha
Subs not used: Howard, Evra, van Nistelrooy, Rossi

Booked: Richardson, Silvestre, Giggs

 

                     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد