خبرهای جدید از اولدترافرد

سلام!من دو باره اومدم با کلی خبر از منچستر یونایتد قهرمان!

خریدهای نیم فصل منچستر:

-خانواده ی گلیزرمبلغ ده میلیون پوند را برای حضور و خرج کردن در بازار نقل و انتقالات ژانویه در اختیار سرالکس فرگوسن  قرار داده اند.

فرگوسن قصد دارد دو خرید بزرگ برای تیمش انجام دهد،در این باره گفت: ((انچه در نظر من است ،بهبود وضعیت منچستر است،اما شانس این را ندارم که از باشگاه هایی که احتمال موفقیت انها در لیگ قهرمانان بالاست،مهره بگیرم و همین مساله انتخاب های مرا پایین می اورد.)) L

- قرار بود که میشایل بالاک کاپیتان بایرن از نیم فصل به بعد در ترکیب شیاطین سرخ  باشد،اما این چند روزه خبرهایی می شنویم مبنی بر اینکه باز هم تیم رئال مادرید می خواهد ستاره بخرد و این بار بالاک را!

به نظر من تیم رئال نه نتها تیم خوبی نیست بلکه در میان تیم های بزرگ اروپا ضعیف ترین تیم است ، زیرا این تیم با این همه فوق ستاره هایی که دارد نتایجی را بدست می اورد که نشان دهنده ی بی انگیزه بودن بازیکنانش و پول دوست بودن بازیکنانش است . به هر حال هر کی هیچی از فوتبال حالیش نیست و فقط بازیکن ها ی معروف رو میشناسه طرف دار این تیم هم هست .

-خبر دیگه اینکه منچستر می خواد از تیم رئال مادرید یک بازیکن بخره! این بازکن کسی نیست جز :کاسیاس.

 نمی دونم  چی شده حالا که بعد از عمری یک دروازه بان خوب به اولدترافرد اومد یکی دیگه هم می خوان بگیرن. یه زمانی اصلا دروازه بان نداشتیم حالا دوتا دوتا می خوان بخرن!

-پاتریک ویه را مرد میانی یوونتوس خبر بازگشت به لیگ برتر انگلستان و بازی برای منچستر یونایتد را بی پایه و اساس میداند.

ویه را گفت: ((خبر بازگست من به ویژه بازی کردن برای منچستر یونایتد درست نیست.نمی دانم این به راستی یونایتدها هستند که میخواهند این انتقال انجام شود یا فرد دیگری می کوشد برای انها کارکند.)) من از همین جا به ویه را می گم که این تورینی ها هستند که می خوان تو بری چون خریده تو بزرگترین اشتباه بود.

خبرهای دیگر:

- دیوید بکهام هم دوباره نظر در وکرده و گفته: ((اگر بخواهم از میان بازیکنان که پیش از این با انها در اولدترافورد توپ زده ام ،یکی را به عنوان سر مربی شایسته ی تیم انتخاب کنم ،کین را انتخاب خواهم کرد. مربی ها باید جذبه داسته باشند تا بازیکنان از انها بترسند وکین این شخصیت را در خود داشته و دارد و قطعا یکی از بزرگان فوتبال خواهد بود.)) به عرضتون برسونم که بکهام از وقتی که به رئال رفت بدون پول حتی اب هم نمی خورره چه برسه به اظهار نظر در مورد روی کین!!!

خبرهای جدید از اولدترافرد

از اولترافرد خبر می رسد که  نیستلروی در مورد بازی دیروز گفته که ما باید اونها رو با اختلاف بیشتری میبردیم ولی اونها شانس اوردند.همچنین گفته که ما در بازی ها ی بعدی هم خوب بازی می کنیم و امتیاز کامل رو میگیریم.

بازی بعدی منچستر با چارلتون هست؛این بازی  یک بازی معوقه است که دو هفته ی دیگر برگزار می شه.

الان در جدول چلسی با ۳۱ امتیاز  و ۱۲ بازی اوله و ویگان(!) هم با ۱۲ بازی ۲۵ امتیاز داره و بالاخره منچستر با ۱۱ بازی  و ۲۱ امتیاز سومه .اگر بازی با چارلتون را ببریم  اونوقت اختلاف ما با چلسی ۷ امتیاز میشه و به قهرمانی بیشتر امیدوار میشیم.

دیگه خبری نیست ؛ فعلا بای و نظر بدهید.....

(غلط های املایی زیادی دارم شرمنده)

Manchester United 1-0 Chelsea

سلام به همه ی طرفداران شیاطین سرخ پوش.بالاخره پوزه مورینیوه را فرگوسن به خاک مالید و بهش نشون دادتجربه از غرور و شانس امتیاز بیشتری داره.حتما بازی منچستر رو دیدید بازی در نیمه ی با برتری کامل منچستر در 35 دقیقه ی اول بود اما در ده دقیقه ی باقی مانده ی نیمه ی اول بازی مساوی دنبال شد.و همچنین "دارن فلچر" یک گل در شرایط نا متعادل با سر زد که تک گل بازی بود.خلاصه در نیمه ی دوم چلسی زیاد حمله کرد اما با دفاع خوب بازیکنانی چون "ریو فردیناند " و "ویزلی براون"و واکنش های خوب "فن در سار" منچستر گل نخورد و بازی به پایان رسید. این پیروزی رو به همه ی طرفداران منچستر تبریک میگم و برای طرفداران چلسی از خدا می خواهم بهشون صبر بده.لطفا نظر بدهید.

                                     

MANCHESTER UNITED Vs CHELCEA

سلام به همب ی طرفداران منچستر وخوشحالم از اینکه دوباره می تونم براتون مطلب بنویسم فردا بازی منچستر و چلسی (یکشنبه) است وامیدوارم منچستر این بازی رو ببره تا بره بالاهای جدول. از بلاگ اسکاب هم بخاطر سیستم جدید متشکریم.