اسمیت به پست قبلی اش برگشت

اسمیت به جایش برگشت

سرالکس فرگوسن برای بازگرداندن الن اسمیت در فصل اینده برنامه هایی دارد.

او در فصل گذشته در پست غیر تخصصی یعنی هافبک وسط بازی می کرد و پس ار مصدومیت در بازی با لیورپول توان قبلی خود را از دست داده است.

هر چند با جذب شدن نیستلروی  به رئال مادرید او سود خواهد برد و سرالکس هم سرسختانه برای پیدا کرن هافبکی جدید تلاش می کند ،البته هواداران به او علاقه دارد و امیدوارند در تیم اینده ی جایی داشته باشد.

سرالکس گفته است:"ما در حوزه ی فورواردها بازیکنان بدی نداریم . اما تلاش می کنیم تا دوباره الن را به پست فوروارد بیاوریم.او یزودی تمریناتش را شروع می کند و در اواخر اگوست یا اویل سپتامبر برای حضور در میادین اماده است."

اما با وجود شایعه ی پذیرفتن پیشنهاد منچستر از سوی فرناندو تورس ، سر الکس نقشه هایی برای جانشین نیستلروی را تایید نمی کند.با برگشته روسی و سولجر و روسی بازیکن جوان و اینده دار یونایتد در کنار ساها ،منچستر فصل اینده مهاجمان خوبی در اختیار خواهد داشت.

سرالکس می گوید:"ما لوییس ساها و وین رونی را داریم و به ماندن روسی هم رسیگی می کنیم."

نظرات 2 + ارسال نظر
nooshin جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:54 ق.ظ http://manchester-utd.blogsky.com

salam chtori?

کارن سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:02 ق.ظ

من میمیرم واسه الن اسمیت .!!!!! بابا !!! این فرگوسن چرا بازیش نمیده !! من باید حتما انتقامه الن رو از این ریسه ی اسب بگیرم بابا چه سگه شوتی داری پایه الن که شکست(الهی واسش بمی رم) دیگه فری تو تیم بازیش نداد بابا به فکر دله ما هم نیست این فری!!!!!!!!!!!!!!!!.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد