هاینزه: من در یونایتد می مانم

گابریل هایزه مذاکره با رئال مادرید را ترک کرده است زیرا می خواهد در یونایتد بماند و در فصل بعد جای ثابتی در ترکیب تیم داشته باشد.

این روزها خبرهایی از ترقی یونایتد ها شنیده می شود، همین چند روز پیش بود که کریستیانو رونالدو بخاطر مسائلی بسیار خشن و عبوس شده بود و می خواست به رئال مادرید منتقل شود که باشگاه به او گفت"این کار غیر ممکن است".گابریل هاینزه به روزنامه ی سان گفته است:"من در منچستر می مانم و فکر ترک کردن اولدترافورد را هم نخواهم کرد.من صحبت هایی در مورد اینکه به بازی کردن در اسپانیا علاقه دارم کرده بودم و خیلی خوشحالم که باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید به من این پیشنهاد را داد.این یک تعارف بزرگ به من بود و هر فرد حرفه ای از این کار خوشحال خواهد شد".

گابریل در بازی با ویارئال در قالب لیگ قهرمانان دچار کشیدگی رباط زانو شد و در سپتامبر 2005 به تیم بازگشت، او می گوید که به سرالکس بسیار مدیون است.

او می گوید:"هنگامی که من مشکل زانو داشتم بازکنان و مربی تیم پیش من می امدند و در طول فصل به من روحیه می دادند .من ان موقع نمی توانستم بازی کنم اما اگر انها به من می گفتند من بازی می کردم!"

هاینزه در روز 24 جولای به تمرینات می پیوندد.

                                                                                                    منبع: MANUTD.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد