نظرات شما

دوستان عزیز سلام.فقط می خواستم خدمت اون دسته از کسانی که طرفدار تیم های دیگری هستند بگم که طرفدار یک تیم پر قدرت بودن هنر نیست .تیمی که فقط بازیکن می خره و اون سری از بازیکن هایی هم که از تیم های پایه ی خود اون باشگاه به تیم اصلی می رسند همیشه روی نیمکت هستند.و زمانی که متوجه می شوند که همیشه نیمکت نشین هستند اون تیم رو ترک می کنند.در کل می خواستم بگم که منچستر تیمی خود ساخته است و اینده ی اون بهتر از اینده ی یوونتوس و بارسا است.

United 5-0 Bertun

فرگوسن یونایتد را با اواز دو جوان شاد کرد

 

بعد از تساوی تیم یونایتد در برابر برتون البین حالا روسی و جرارد پی کی ،شگفتی افریدند.

همه ی شما بخاطر دارید که هفته ی پیش یونایتد ها با ترکیبی جوان در مقابل تیم اماتور برتون به تساوی  رسید و پاتریس اورا هم در بازی با منچستر سیتی با خالی کردن پست خود نقش مهمی در شکست یونایتد داشت و با این اوصاف دیگر کمتر کسی به جوانان یونایتد اعتماد می کرد،اما فرگوسن عقایدش را عوض نکرد و بازهم جوانان را برای نشان دادن اعتمادی که همیشه به انها دارد به میدان فرستاد.

در دیدار تکراری منچستر یونایتد با برتون البین که در اولدترافورد شهر منچستر برگزار شد منچستری ها توانستد با 5 گل از میهمان خود پذیرایی کنند.در این بازی روسی 2 ، ساها ، ریچاردسون و گیگز هر کدام یک گل  به ثمر رساندند.

فرگوسن پس از این بازی گفت: من از بازی روسی تعجب نکردم و خوشحالم که روسی ثمره ی تلاش های من به نتیجه رسید.بار با این بازیکنان اینده دار ما در لیگ اروپا و لیگ برتر با قدرت بر می گردیم.

خوب بعد از اون تساوی ها و شکست در دربی حالا اوضاع کمی بهتر شده و امبدوارم در بازی با لیورپول که خیلی حیاتی هم هست این روند ادامه پیدا کند.

 

گلیزر اسپانسر می خواهد.

مالک جدید باشگاه منچستر یونایتد مالکوم گلبزر به دنبال یک اسپانسر جدید برای پیراهن های بازیکنان منچستر یونایتد است تا جانشین تبلیغات وودافون که قرار دادی 9 میلیون پوندی با شیاطین دارد شود.قارداد وودافون با منچستر یونایتد در پایان این فصل به پایان میرسد.گفته می شود وودافون می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا سرمایه گذاری کند.

 

 

رونالدو محروم شد

کریستیانو رونلدو هافبک کلاسیک یونایتد که در دربی شهر منچستر به دلبل درگیری با اندی کول و توهین به داور از مسابقه اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس سه جلسه از همراهی با تیمش محروم شد.این در حالی است که برای بازیکنان تیم های دیگر چنین اتفتقی افتاده و انها پس از فرجام خواهی حتی بخشیده شده اند اما می بینیم که رونالدو نه تنها بخشیده نشد ،سه بازی هم محروم شد(البته انتظار بخشیده شدن او هم نمی رفت). اما این را هم بدانید که علیه رونالدو در لیگ انگلیس موجی منفی بوجود امده است و همه ی طرفداران تیم های لیگ برتری هر گاه او توپ را در اختیار می گیرد او را مسخره می کنند.شاید این باعث از بین رفتن اعتماد رونالدو شده است که این چنین رفتارهای نسنجیده ای را انجام می دهد؟!

 

آیا حکومت فرگی پیر سقوط خواهد کرد!

 

یک شکست مفتضحانه ی دیگر برای شیاطین سرخ منچستر یونایتد! آیا زمان ان فرا نرسیده است که سرالکس فرگوسن سرمربی پیر و فرسوده ی منچستر یونایتد این تیم مطرح جهان فوتبال را رها کند.شاگردان مرد پیر فوتبال اسکاتلند شنبه شب در هفته ی جدید لیگ برتر انگلیس در دیدار دربی شهر منچستر برابر همشهری خود منچستر سیتی با حشاب 3 بر 1 تن به شکست دادند تا بار دیگر ضعف های یونایتد ها در فصل جاری نمایان شود.

منچستر سیتس با مربی گری استوارت پیرس بازیکن اسیق تیم ملی انگلییس توانست در یک بازی برتر با حساب 3 بر 1 از سد منچستر یونایتد بگذرد.اوج کار ابی های منچستر در 7 دقیقه بود ،درست از دقیقه ی 31 الی 38 که سینکلر و داریوژ واسل 2 گل برای این تیم به ثمر رساندند تا ورزشگاه اختصاصی عقاب های شهر منچستر در شادی طرفداران رنگ ابی غوطه ور شود.به غیر از این دو گل فاولر در دقیقه 90 میخ تابوت شیاطین سرخ را محکم کرد تا گل دقیقه 75 نیستلروی هرگز به چشم نیاد،ولی ایا این پایان کار برای پیرمرد مغرور اولدترافورد خواهد یود؟!

خیر،هرگز این چنین نخواهد بود!

بلکه فرگوسن قصد دارد تا همچنان به کارش در منچستر یونایتد ادامه دهد و حتی از خانواده ی گلیزر که اورا حمایت می کنند تشکر و قدردانی کرده است.منچستر یونایتد با این روندی که در پیش گرفته است بدون شک اینده ی تاریک و بدی خواهد داشت و این مشکل حل نخواهد شد مگر با حضور یک مربی جدید و ایجاد جوی تازه و جاری ساختن خونی جدید در رگ های تیم اول شهر منچستر !و این مشکل می تواند با تدبیر و ثروت خانواده ی گلیزر شکل گیرد.

البته همین دیروز خبرهای به گوش رسید مبنی بر ابن که فابیو کاپلو مربی موفق تیم یوونتوس اعلام کرده است که تا پایان قراردادش در یوونتوس می ماندو پس از ان از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.پیش از این کاپلو با اشتیاق فراوان از پیوستن به یونایتد ها در فصل بعد خبر داده بود.

اما حالا که کمی ازبدی فرگوسن گفتیم کمی از کارهای خوب او بگوییم.او در دهه ی نود منچستر را بی شک بزرگترین تیم اروپا کرده بود و در این سال ها با به کار گرفتن بازیکن های جوان سعی در ساختن تبم ابنده ب اولدترافورد به دست خود دارد و تنها در نقاطی که تیم ضعف دارد و یا در ان پست بازیکنی وجود ندارد ، اقدام به خرید ابزیکن می کند.به هر حال ارزوی ما دست یافتن به جام های گوناگون است و اگر فرگوسن این خواسته ها را براورده سازد دیگر نقدی بر او وارد نیست .

خبرهای جدید

رونی بهترین بازیکن ماه جزیره

وین رونی پدیده ی 20 ساله ی شیاطین سرخ موفق شد تا عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته ی لیگ برتر انگلیس را از ان خود سازد.مهاجم جوان اولدترافورد موفق شد تا این عنوان را پس از به ثمر رساندن 5 گل در پی 7 دیدار برگزار شده ی شیاطین سرخ بدست آورد.

رونی دو گل حساس خود را برابر تیم ویگان و دیگر گل هایش را برابر تیم های پورتس موث ،استون ویلا و بیرمنگام به ثمر برساند.این دومین بار است که رونی عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را از ان خود می کند.وی پیش تر و در ماه فوریه 2005 نیز موفق شد تا این عنوان را به خود اختصاص دهد.

 

 

در گیری فرگوسن و بنت

باشگاه منچستر یونایتد تاکید کرد سرالکس فرگوسن بین دونیمه دیدار یونایتد و منچستر سیتی که به شکست 3 بر یک یونایتد انجامید با استیوبنت داور مسابقه به جدال لفظی پرداخت.یکی از روزنامه های شهر منچستر نوشت:فرگوسن به بنت گفت برای خروج از ورزشگاه به محافظت از سوی پلیس نیاز دارد.

یک سخنگوی یونایتد گفت:بین انها مجادله ی لفظی درگرفت که مربوط به کیفیت قضاوت اقای استیو بنت در نیمه ی اول دیدار بود ولی این که اقای فرگوسن ،اقای بنت را تهدید کرد به کلی بی اساس است . گفته می شود وین رونی هم در این مجادله کنار فرگوسن قرار گرفته و بنت را زیر واژه های تند و عتاب امیز گرفته یود .طعنه امیز بود که داور اولیه دیدار ،مارک هالسی بود که آسیب دید و بنت جایش را گرفت.

پس از پایان دیدار بود که فرگوسن اخراج اخراج کریستسانو رونالدو توسط بنت را بسیار سخت گبرانه خواند و گفت باید ان صحنه را دوباره در تلویزون تماشا کنم و مطمئن نیستم بنت کارش را درست انجام داده باشد.

چند خبر جدید

قدر دانی فرگوسن از خانواده ی گلیزر

 

سر الکس فرگون سرمربی منچستر یونایتد، از بهبود روابطش با خانواده ی گلیزر رضایت کامل دارد.مالکوم گلیزر در ماه ژوﺌن موفق شد کنترل کامل اولترافورد را در دست بگیرد.مربی اسکاتلندی یونایتد با اشاره به امنیت ورزشی در زمان حضور گلیزر اظهار داشت: ((به عقیده ی من خانواده ی گلیزر بهترین اشخاص برای مالکیت اولدترافورد هستند.خانواده ی گلیزر هیچ گاه در وعده ها و حمایتهای خود از تیم منچستر یونایتد کوتاهی نکرده اند و گلیزر با عقد قرارداد با پاتریس اورا و نمانیا ویدیچ این تعهد را ثابت کرد.))

این اولین بار است که سر الکس فرگوسن به صورت جدی از تعهد خانواده ی گلیزر نسبت به تیم منچستر سخن می گوید.سرمربی شیاطین سرخ از ماه ژوییه و پیوستن گلیزرها به خانوادهی اولترافورد هیچ گاه از مالکان منچستر یونایتد تشکر نکرده بود./

 

شگفتی سازان گمنام در جام حذفی جزیره

 

به نظر می رسید تیم های لیگ برتری اعتقاد داشتند خدا هستند.اما انچه در دور سوم جام حذفی جزیره رخ داد همگان را به این باور رساند که انها فقط به درد روز هفتم افرینش(کنایه از متون کتاب مقدس مسیحیان درباره افرینش که اشاره به استراحت خدا در روز هفتم دارد) می خورند!

"لیتیون اورینت" فولهام را حذف کرد و تاتنهام ما را به یاد دوران قبل از یول(مربی تیم) انداخت.در استادیم "وارکز" شاهد یک شروع خوب از سوی تاتنهامی ها بودیم.انها بسیار طوفانی شروع کردند، اما در اخرین دقیقه دیدند که همه چیز را باخته اند. در دیگر بازی ها نیز شاهد شگفتی هایی بودیم.نیوتون میدلزبورو را به سخره گرفت و برتون در کنار یک منطقه ی ساحلی منچستر یونایتد را متوقف ساخت. حالا فرگی مجبور است بهترین بازیکنان خود را در بازی تکراری به زمین بفرستد.مهمترین نکته نکته ی بازی "ناجیل کلاف" سرمربی برتون بود.او شبیه برایان کلاف فقید، گوش می دهد و باد می گیرد. به هر حال اگر دور سوم جام حذفی هیچ نداشت، حداقل این نکته را به اثبات رساند که دیگر هیچ باشگاه لیگ برتری نمی تواند ادعا کند در حاشیه امنیت است. باید فکر کرد که چرا بولتون از انچه انجام داده راضی است و ارسنالی ها پس از اعلام قرعه کشی دور چهارم خشنود هستند.به نظر می رسد مربیان لیگ برتر باید از کوچک شمردن تیم های کوچک دست بردارند و به بازی تیم های دسته پایین تر احترام بگذارند.امیدوارم اینگونه تیم های از خود راضی رنج بیشتری از تکبر خود ببرند!(البته به غیر از یونایتد).خدا به ما کمک کند!میدلزبورو در بازی مقابل حریفش 11 جوان را به زمین فرستاد. به هر حال قرعه کشی دور چهارم پیچیده به نظر نمی رسد. بخصوص برای پورتس موث ،اورتون و ساندرلند که می توانند وصعیت در حال بحران خود را در لیگ برتر به دست فراموشی بسپارند، چرا که قرعه ی اسانی نصیب بردند./

 

رﺌال گراوسن را به فرگوسن نمی دهد

 

گزارشات رسیده حاکی از ان است که مقامات باشگاه رﺌال ،پیشنهاد 5/2 میلیون پوندی منچستر یونایتد را برای خرید تامی گراوسن رد کرده اند. این هافبک دانمارکی 29 ساله درصدد بود تا پس از سپری کردن یک دوره  ی ناموفق در رﺌال، این باشگاه را ترک کند و به لیگ برتر بازگردد.قبل از پیروزی 4 بر صفر رﺌال مقابل بیلباﺌو "جان سیوسییک" وکیل گراوسن با پرس مذاکراتی داشت،اما رﺌالی ها ظاهرا نمی خئاهند او را که 12 ماه از قراردادش باقی مانده و با قرار دادی گرانتر از اورتون خریده اند به منچستر بدهند.وکیل این هافبک دانمارکی اظهار داشت: ((ظاهرا انها هیچ علاقه ای برای فروش تامی ندارند.))/