خبرهای جدید

رونی بهترین بازیکن ماه جزیره

وین رونی پدیده ی 20 ساله ی شیاطین سرخ موفق شد تا عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته ی لیگ برتر انگلیس را از ان خود سازد.مهاجم جوان اولدترافورد موفق شد تا این عنوان را پس از به ثمر رساندن 5 گل در پی 7 دیدار برگزار شده ی شیاطین سرخ بدست آورد.

رونی دو گل حساس خود را برابر تیم ویگان و دیگر گل هایش را برابر تیم های پورتس موث ،استون ویلا و بیرمنگام به ثمر برساند.این دومین بار است که رونی عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را از ان خود می کند.وی پیش تر و در ماه فوریه 2005 نیز موفق شد تا این عنوان را به خود اختصاص دهد.

 

 

در گیری فرگوسن و بنت

باشگاه منچستر یونایتد تاکید کرد سرالکس فرگوسن بین دونیمه دیدار یونایتد و منچستر سیتی که به شکست 3 بر یک یونایتد انجامید با استیوبنت داور مسابقه به جدال لفظی پرداخت.یکی از روزنامه های شهر منچستر نوشت:فرگوسن به بنت گفت برای خروج از ورزشگاه به محافظت از سوی پلیس نیاز دارد.

یک سخنگوی یونایتد گفت:بین انها مجادله ی لفظی درگرفت که مربوط به کیفیت قضاوت اقای استیو بنت در نیمه ی اول دیدار بود ولی این که اقای فرگوسن ،اقای بنت را تهدید کرد به کلی بی اساس است . گفته می شود وین رونی هم در این مجادله کنار فرگوسن قرار گرفته و بنت را زیر واژه های تند و عتاب امیز گرفته یود .طعنه امیز بود که داور اولیه دیدار ،مارک هالسی بود که آسیب دید و بنت جایش را گرفت.

پس از پایان دیدار بود که فرگوسن اخراج اخراج کریستسانو رونالدو توسط بنت را بسیار سخت گبرانه خواند و گفت باید ان صحنه را دوباره در تلویزون تماشا کنم و مطمئن نیستم بنت کارش را درست انجام داده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد