دومین بازی در آفریقای جنوبی

کایرز کیف 0--- 1 منچستر یونایتد

پس از اردوی سال گذشته یونایتد در چین انها نتوانسته بودند که تیمی از اسیا را ببرند ولی در دومین بازی در ارودی افریقای جنوبی توانستند تیم کایرز کیف را در شهر کیپ شکست دهند.

در این بازی دارن فلچر ، رایان گیگز ، پاول اسکولز ، روسی و سوسلجر یازی خوبی را نشان دادند.

 

منچستر و پاتریک ویرا

پس از مسجل شدن سقوط یوونتوس به سری B ایتالیا یونایتد ها در صدد خرید پاتریک ویرا برامدند تا دوباره این بازیکن را به لیگ برتر انگلیس بیاورند. خود ویرا در این خصوص گفته است:"اگر کسی مجبور باشد به جای دیگری برود همیشه بهترین ها را انتخاب می کند و منچستر یونایتد همیشه بهترین تیم انگلیس بوده است.

 

 

ماجرای نیستلروی

پس از انکه رود فان نیستلروی مهاجم ناراضی یونایتد تصمصم به ترک اولدترافورد گرفت پیشنهادات زیادی دریافت کرد.در این میان او چراغ سبزی به پیشنهاد رئالی ها نشان داد و پس از مذاکراتی به توافق با این باشگاه رسید اما این بار سرالکس فرگوسن سر مربی یونایتد گفته است که نیستلروی را با این قیمت ها نمی فروشیم و این گونه به توافق نمی رسیم.حالا ما موندیم که قیمت این بازیکن چه ربطی به سرمربی دارد!؟ مگر او مالک باشگاه است که می خواهد بر سر قیمت چانه زنی کند!؟ مطمئن باشید  که حضور 20 ساله ی فرگی پیر در یونایتد بیخود نبوده و او پس از سمتسرر مربی گری احتمالا سمت بهتری را انتظار می کشد و الا این گونه جلوی نقل و انتقال بازیکنان بزرگ را نمی گرفت......شما هم نظر بدید.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد نادعلی نسب چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ

من میخواستم بگم که اصلا فرگوسن یکی از سهامدارهای بزرگ منچستر هستش و به نظر من میتونه در خرید و فروش بازینکن ها دخالت کنه

منچستر یونایتد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ق.ظ

ببین داداش درست صحبت کن . سر الکس همه کارس اگه اینطوری نبود منچستر و ۱۱ بار قهرمان لیگ نمی کرد .

ثقبلق پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ب.ظ http://d3d9.tk

من را لین کن تا من هم تو را لینک کنم
((ورزشی))
www.d3d9.tk

☆☀☆موسی☆☀☆ جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://nani-17.blogfa.com

سلام.وب خوبی داری!!
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیبم اگه مایلی منو با عشق مامنچستریونایتد لینک کن و بهم خبر بده تا تو رو باچه اسمی لینک کنم؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد