من اومدم با خبرهای جدید

سلام دوستان عزیز!

خیلی ببخشید که من چند وقتی نبودم اما دوباده اومدم.امیدوارم خوب باشید و همچنان طرفدار یونایتد. خب دیگه زیاد پر حرفی نکنم شما هم اخبار رو بخونید و نظر بدید:

                           اعتماد فرگوسن به ساها

نیمکت نشینی های مکرر رودون نیستلروی و ارجحیت اوییس ساها برای سرالکس فرگوسن،دردساز شده و او مجبور است مرتب حاشیه ها را تکذیب کند.سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ در این خصوص اظهار داشت: تنها نکته ی قابل توجه این است که ایا لوییس ساها شایستگی بازی کردن دارد یا نه و به نظر من او می تواند وارد ترکیب اصلی تیم شود.

مطالب احمقانه ی زیادی راجع به حضور نیستلروی یا نیمکت نشینی او می شنوم اما مجبورم که اعتبار لازم را برای خود نمایی اش به او بدهم زیرا که رکورد گلزنی خوبی دارد و هماهنگی خوبی با وین رونی برقرار می کند.

تصمیم های من کاملا درست است.به سال 1999 فکر میکنم که چهار مهاجم ارزنده در اختیار داشتم و قهرمان اروپا شدم.طبیعتا گزینه های نیمکت نشین همچون نیستلروی خمیشه معترض هستند اما او باید بداند من خودم بهتر می دانم چه کسی را راهی زمین کنم.

 

                            فرگوسن به دنبال چیمبوندا

سرالکس فرگوسن سرمربی باشگاه منچستر یونایتد 2 روز پس از پیروزی تیمش در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس برابر ویگان که با اشتباه پاسکال چیمبوندا مدافع این تیم گمنام شکل گرفت اعلام کرد که قصد جذب این مدافع را دارد. در حالی که فرگوسن در پی جذب چیمبوندا است که باشگاه بزرگی چون آ.ث. میلان نیز این ستاره را می خواهد.

 

                            گیگز:یونایتد قهرمان لیگ برتر

رایان گیگز معتقد است که تیم منچستر یونایتد کنونی می تواند از پس لیگ برتر براید.گیگز در این باره اظهار داشت: مسلما تیم ما می تواند در این جام قهرمان شود و قطعا توانایی پیروزی را دارد.گیگز معتقد است انچه شیاطین سرخ بدان نباز دارند بازی هجومی است،درست مثل انچه در دیدار برابر ویگان اجرا کردند.گیگز در ادامه اذعان داشت :بازی های هفته ی گذشته از ان دسته بازی هایی است که باعث قهرمانی ما می شود.قطعا هر تیمی نمی تواند در تمام دیدارهای یک فصل پیروز شود.در عوض باید چند بازی نفس گیر را با موفقیت پشت سر بگذارد.دوشنبه گذشته نشان دادیم که می توانیم پیروز شویم.امیدوارم این روال ادامه داشته باشد.

 

                           ستایش ساها از فرگوسن

لوییس ساها با مبلغ گزافی از فولهام به منچستر یونایتد منتقل شد.او در اکپر مواقع دو فصل پیش با مصدومیت روبه رو بوده است اما ظاهرا الکس فرگوسن اعتقاد فراوانی به این مهاجم دارد که در طول این مدت نام او را در لست فروش قرار نداده است.اخیرا فرگوسننیز در بسیاری از دیدارهای یونایتد، ساهارا به ون نیستاروی ترجیح داده و این مهاجم نقش پررنگی در ترکیب شیاطین سرخ داشته است.ساها در تمجید از این مربی می گوید: با وجود تمام مشکلات ،فرگوسن باعث شد به حضورم در یونایتد امیدوار باشم.در زمانی که از همه چیز بیزار شده بودم او توانست از نظر روحی کمک شایانی به من کند.او مربی یزرگ و در حقیقت انسان یزرگی است چون هیچ تفاوتی بین بازیکنان قایل نمی شود.امیدوارم بتوانم تا پایان فصل به همین روند ادمه بدهم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان رونالدینهو سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:02 ب.ظ http://barcelonafans.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری .
اگر مایلی تبادل لینک کنیم. من لینک وبلاگت رو قرار می دم شما هم اگه دوست داشتی لینک وبلاگ منو بزار تو وبلاگت. مرسی

سید امین بابائی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ق.ظ http://fair-play.persianblog.com/

سلام دوست عزیز. خوبه یه منچستری رو هم تو بلاگ اسکای دیدیم امیدوارم منچستری ها بیشتر بشن. یه سری به من بزن و نظرت رو در مورد تبادل لینک بگو. ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد