B'ham 1 United 3

خوب دوستان ٬ خبر نهایی بازی بیرمنگام و منچستر به دستم رسید خوشبختانه منچستر تونسته با  گلهای ساها(۲) و پارک جی سونگ از سد بیرمنگام بگذره. این بازی در چهارچوب جام اتحادیه ی فوتبال انگلیس برگزار شد.کارلوس کرش مربی یونایتدها پس از بازی گفت: ما این بازی را هرگز فراموش نمی کنیم زیرا بازیکن های جوان ما توانستند یک تیم لیگ برتر را با اقتدار شکست دهند.

ما هم به شما تبریک می گیم .منتظر نظرات شما هستیم...

پیروزی در جام اتحادیه ی انگلیس

سلام دوستان عزیز.ببخشید که چند روز نتوستم به وبلاگ برسم اخه میدونید که امتحانات ترم داره شروع میشه و من نمیتونم درسامو بطور کامل بخونم چه برسه به وبلاگ...

خوب یکشنبه منچستر با استون ویلا بازی داشت که از تلویزیون هم پخش شد و منچستر در اون بازی با دو گل رونی و نیستلروی تونست حریف رو در زمین خودش ببره.

اما امشب تیم منچستر در چهارچوب جام اتحادیه به مصاف بیرمنگام سیتی رفت .سر الکس فرگوسن قبل از این بازی گفته بود که با ترکیبی جوان بازی خواهد کرد و این طور هم شد.یونایتدها  این بازی راتا دقیقه ی ۳۰ با نتیجه ی بدون گل ادامه دارد.در این بازی روسی حضور خواهد داشت و انتظار زیادی از اون میره.همچنین در این بازی رونالدو و ساها و اوشی هم بازی میکنند.

موفق باشید.نظر(هم) بدید....

اختلاف ۹ امتیازی منچستر با چلسی

با سلام و عرض تبریک به شما طرفداران یونایتدها!

دیشب تیم منچستر یونایتد در اولترافرد شهر منچستر با انجام یک بازی زیبا به پیروزی شیرین 4-0 برابر ویگان رسید.در این بازی که همه ی بازیکنان ترکیب اصلی جز "فلچر" که بجای "رونالدو" به میدان امده بود بیم قرمزها اهنگی تهاجمی داشت و برای برد به میدان امده بود.در همان دقیقه های نخستین "اسکولز" با یک شوت سنگین از راه دور اولین موقعیت خطرناک را از دست داد.اما یونایتدها نا امید نشده بودند و با اینکه پس از گذشت دقایقی بازی انها افت کرده بود اما همچنان با حمله از جناحین و شوت های از راه دور برای رسیدن به گل تلاش می کردند.تا اینکه  با فرستادن توپ کرنر بروی دروازه و ضربه ی سر فردیناند گل اول به ثمر رسید.همچنین "رونی" با نمایش زیبای بازی خود و به ثمر رساندن 2 گل بهترین بازیکن میدان بود.همچنین نیستلروی از روی نقطه ی پنالتب گل دیگر منچستری ها را به ثمر رسانید.

                                   

خبرهای کوتاه

سلام به دوستان خوب اسپرت.

چندتا خبر نچندان مهم  البته در حد شایعه دارم که بخونید:

*روی کین پس از اخراج از منچستر یونایتد قرار است به زودی قراردادی با رﺌال مدرید به امضا برساند.

همچنین تیم میدلزبورو در لحظات اخر برای خرید روی کین اقدام کرداما انها ناکام خواهند ماند.

*اگر  فرگوسن برود فابیو کاپلو تابستان به اولترافرد خواهد امد.اما یونایتد ها در صورت اخراج فرگوسن باید مبلغ 8 میلیون پوند به او خسارت دهند.البته امکان ندارد سران باشگته تن به چنین کاری دهند زیرا فرگوسن تا یکسال دیگر یعنی درست تا نیم فصل بعدی قرارداد دارد.

این هم چندتا عکس از بازی با اورتون:

                        

 

تساوی در اولترافرد

لیگ برتر انگلیس:

Manchester United 1-1 Everton

یکشنبه 11 دسامبر

خارج شدن از لیگ اروپا در وسط هفته و یونایتدها با خوشحالی از تعقیب چلسی ،بازی های خوبی را انجام می داند ودر بازی با اورتون با انجام بازی خوب و الته بد شانسی به تساوی 1-1 رسیدند.

مشکلات سخت همیشگی در کم کاری و نگرفتن نتیجه در اولترافرد در نتیجه گرفتن از اورتون هم نمایان شد و یونایتدها اختلاف خود را با چلسی به 12 امتباز رساندند.یونایتدها در نیمه اول فرصت های خوب زیادی را  روی دروازه ی اورتون ایجاد کردند. به هر ترتیب انها نتوانستندبجز یک فرصت در دقیقه ی 15 بوسیله ی گیگز به گل تبدیل کنند.همچنین در دقیقه ی 8 یک گل را هم دریافت کردند و نتیجه ی بازی در نیمه ی اول رقم خورد.(این مطلب رو از سایت رسمی منچستر ترجمه کردم البته خیلی زیاد بود و این تنها دو پاراگراف از اون بود.)

United: Van der Sar, Neville (c), Ferdinand, Silvestre, Richardson (Rossi, 80), Park (Ronaldo, 69), Smith (Fletcher,74) , Scholes, Giggs, Rooney, Saha.
بازی نکرده ها: Howard, Brown.

Everton: Wright, Hibbert, Weir (c), Yobo, Valente, Davies, P. Neville, McFadden (Bent, 82), Osman, Kilbane, Beattie (Ferguson, 87).
بازی نکرده ها: Turner, Kroldrup, Tie.

United 1-1 Everton: Read our match report