نیستلروی با گل بازگشت

 

لیگ بر تر انگلیس

اولدترافرد،چهارشنبه 29 مارچ

 

منچستر یونایتد 1

ون نیستلروی(45)

وستهام 0

 

دیگر رکورد اولدترافرد حفظ نیستلروی در بیرون از زمین بود که این کار به خوبی انجام شد و بازگشت او با گلزنی همراه بود تا همواره او را ترقی را بپیماید.او در بازی با وستهام در پیروزی 1-0 صد و چهل و نهمین گل خود را در این باشگاه یه ثمر رساند.با این پیروزی یونیاتد ها 5 امتیاز از لیورپول فاصله گرفتند و با چلسی 9 امتیاز فاصله دارند.

دراین بازی که پس از 5 بازی حاضر نبودن نیستلروی در ترکیب اصلی بالاخره او حضور باقت و توانست موفق ظاهر شود.یونایتدها که یکشنبه 3-0 بیرمنگام را شکست داده یودند با رو حیه ی خوبی به اولدترافرد امده بودند تا پیروزی های متوالی خود را ادامه دهند.نیستلروی که پس از 5 یازی در ترکیب اصلی حضور داشت به همراه جرارد پی کی،پاتریس اورا،دارن فلچر و پارک جی سونگ یه یازی امد.

پی کی که 19 سال دارد و در مرکز دفاع بازی می کند در سال 2004 از بارسلونا به یونایتد امده است،در اولین بازی خود در لیگ برتر در ذفاع راست بجای گری نویل بازی کرد،چون گری نویل در بازی یکشنبه با گشیدگی رباط پشت پا مصدوم شد.

 

بازیکنان:


United: Van der Sar, Pique, Ferdinand, Vidic, Evra (Silvestre, 78), Ronaldo (Saha, 87), O’Shea, Fletcher (Giggs, 69), Park, Rooney, van Nistelrooy.
Subs not used: Howard (GK), Rossi.


West Ham: Hislop, Scaloni (A. Ferdinand, 68), Gabbidon, Collins, Konchesky, Etherington (Sheringham, 81), Mullins, Reo-Coker (c) (Zamora, 81), Benayoun, Harewood, Ashton.
Subs not used: Walker (GK), Fletcher.


Attendance: 69,522 (Premiership record)




 
نظرات 1 + ارسال نظر
ٍٍٍESMAEIL.V جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ق.ظ

عکس های بیشتری از کریستیلنو رونالدو نشون بدین.
با تشکر.
یا طرفدار من.یونایتد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد