خبرهای خیلی جدید

سلام دوستان! الان که جام جهانی تمام شده بازار نقل و انتقالات گرم شده  و خبرهایی هم بشنوید در مورد یونایتد ها در بازار نقل و انتقالات:

-پیشنهاد رئال برای هاینزه:

  رئال مادرید برای جذب گابریل هاینزه به منچستر یونایتد پیشنهاد داده است. این تیم با ارایه ی پیشنهادی 10 میلیون پوندی برای این مدافع ارژانتینی یونایتد را حسابی وسوسه کرده است. اما مساله اینجاست که احتمالا رود فان نیستلروی هم فروخته می شود و کریستیانو رونالدو هم اعلام کرده می خواهد برود . از دست دادن هاینزه ان هم در حالی که فقط 6 هفته تا شروع لیگ برتر وقت باقی است می تواند به یونایتد ها ضربه ی بزرگی بزند.هاینزه 28 ساله در ژوان 2004 در ازای 6/9 میلیون پوند از پاری سن ژرمن به یونایتد پیوست و از طریق مدیر برنامه هایش از پیشنهاد رئال مادرید اگاه شده است.او دوست دارد به اسپانیا برود.

 

-رقابت رئال و بایرن بر سر فان نیستلروی:

  رئال مادرید هم به عرصه ی مدعیان خرید فان نیستلروی اضافه شد.رامون کالدرون رییس رئال مادرید گفت:"به نظر می رسد فابیو کاپلو نیستلروی را دوست دارد".اما رئال تنها تیمی نیست که قصد خرید مهاجم هلندی را دارد. کارل هاینس رومینگه ، رییس بایرن مونیخ هم گفته بود:"می دانیم که این بازیکن می خواهد به اینجا بیاید". بارین اماده است تا گفتگو با یونایتد را اغاز کند. او گفت:"حالا با ارامش گفت و گو را شروع می کنیم. باید با بازیکن وطبیعتا با منچستر یونایتد حرف بزنم".

 

-اسکوز به آفریقای جنوبی میرود:

  پل اسکولز همراه منچستر یونایتد به آفریقای جنوبی میرود.ملی پوش سابق انگلیس به دلیل مشکلی که از ناحیه ی چشم داشت بیشتر نیم فصل دوم لیگ برتر را از دست داد.او در بازی اخر فصل بعنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و امیدوار است فصل بعد را در اوج شروع کند.

اسکولز هماره با سایر اعضای تیم به افریقای جنوبی می رود:"حالا مساله بدست اوردن امادگی است. با هر تیمی که کار می کنید ، می دانید مه کار سختی در پیش دارید.فوتبال افریقای جنوبی خوب است به ویژه تیم ملی شان بنابراین فکر می کنم چند بازی دوستانه برای مان در انجا  ازمون خوبی خواهد بود.یونایتد همه جای دنیا هوادار دارد.انها منتظر تماشای بازی های ما هستند و ما هم ذوست داریم، برویم وجلوی چشم انها بازی کنیم".

 

-باشگاه منچستر یونایتد در مورد وضعیت کریستیانو رونالدو گفته است که این بازیکن در لیست فروش قرار ندارد و به هیچ عنوان به او اجازه رفتن از اینجا را نخواهیم داد.همچنین اسکولاری مربی تیم ملی پرتغال در جام جهانی گفت:"من به رونالدو اعتقاد دارم و او را بازیکن بزرگی می دانم و حاضرم باری حل اختلاف او و رونی در اولین جلسه ی تمرین یونایتد حاضر بشوم و با انها صحبت کنم".

 

-پس از قهرمانی ایتالیا در جام جهانی خبر هایی مبنی بر پیوستن لیپی به یونایتد شنیده می شود که این اخبار با استعفای او قوت گرفته است. روزنامه ی ورزشی گل هم در این مورد خبری گفته:"....او و فرگوسن همیشه دوستان خوبی بوده اند و براساس اخبار روزنامه های ایتالیایی این دو می توانند همکاری خوبی با هم داشته باشند.

فرگوسن به مقام مدیر فنی یونیاتد ارتقا پیدا کند و لیپی هم زمانی که کمی با انگلیسی اشنایی پیدا کرد برای فصل 2008-2007 به او بپیوندد....."

 

-باشگاه منچستر یونایتد که این روزها رابطه ی خوبی با فن نبیستلروی ندارد قصد دارد او را بفروشد و با پول حاصل از خرید او فرناندو تورس مهاجم جوان اسپانیایی را یخرد که در جام جهانی بازی های خوبی را ارایه داد.

 

-پیشنهاد عجیب برای کاسیاس:

منچستر یونایتد هنوز به دنبال دروازه بانی مطمئن است و بار دیگر ایکر کاسیاس را هدف گرفته. انها اعلام کرده اند حاضراند برای این انتقال 46 میلیون یورو هزینه کنند، البته بعید به نظر می رسد رئال یا خواسته ی این باشگاه انگلیسی موافقت کند.کاپلو که قصد دارد رئال را به روزهای خوبش بازگرداند حساب ویژه ای روی کاسیاس باز کرده، البته اینکه کاسیاس تا سال 2011 با رئال قرارداد دارد نیز مانعی دیگر بر سر این انتقال است.گفتنی است فاه در سار در فصل قبل نمایش متقاعد کننده ای داشت ، اما با توجه به سن بالایی که دارد نمی توان برای بلند مدت رویش حساب یازکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد