آیا حکومت فرگی پیر سقوط خواهد کرد!

 

یک شکست مفتضحانه ی دیگر برای شیاطین سرخ منچستر یونایتد! آیا زمان ان فرا نرسیده است که سرالکس فرگوسن سرمربی پیر و فرسوده ی منچستر یونایتد این تیم مطرح جهان فوتبال را رها کند.شاگردان مرد پیر فوتبال اسکاتلند شنبه شب در هفته ی جدید لیگ برتر انگلیس در دیدار دربی شهر منچستر برابر همشهری خود منچستر سیتی با حشاب 3 بر 1 تن به شکست دادند تا بار دیگر ضعف های یونایتد ها در فصل جاری نمایان شود.

منچستر سیتس با مربی گری استوارت پیرس بازیکن اسیق تیم ملی انگلییس توانست در یک بازی برتر با حساب 3 بر 1 از سد منچستر یونایتد بگذرد.اوج کار ابی های منچستر در 7 دقیقه بود ،درست از دقیقه ی 31 الی 38 که سینکلر و داریوژ واسل 2 گل برای این تیم به ثمر رساندند تا ورزشگاه اختصاصی عقاب های شهر منچستر در شادی طرفداران رنگ ابی غوطه ور شود.به غیر از این دو گل فاولر در دقیقه 90 میخ تابوت شیاطین سرخ را محکم کرد تا گل دقیقه 75 نیستلروی هرگز به چشم نیاد،ولی ایا این پایان کار برای پیرمرد مغرور اولدترافورد خواهد یود؟!

خیر،هرگز این چنین نخواهد بود!

بلکه فرگوسن قصد دارد تا همچنان به کارش در منچستر یونایتد ادامه دهد و حتی از خانواده ی گلیزر که اورا حمایت می کنند تشکر و قدردانی کرده است.منچستر یونایتد با این روندی که در پیش گرفته است بدون شک اینده ی تاریک و بدی خواهد داشت و این مشکل حل نخواهد شد مگر با حضور یک مربی جدید و ایجاد جوی تازه و جاری ساختن خونی جدید در رگ های تیم اول شهر منچستر !و این مشکل می تواند با تدبیر و ثروت خانواده ی گلیزر شکل گیرد.

البته همین دیروز خبرهای به گوش رسید مبنی بر ابن که فابیو کاپلو مربی موفق تیم یوونتوس اعلام کرده است که تا پایان قراردادش در یوونتوس می ماندو پس از ان از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.پیش از این کاپلو با اشتیاق فراوان از پیوستن به یونایتد ها در فصل بعد خبر داده بود.

اما حالا که کمی ازبدی فرگوسن گفتیم کمی از کارهای خوب او بگوییم.او در دهه ی نود منچستر را بی شک بزرگترین تیم اروپا کرده بود و در این سال ها با به کار گرفتن بازیکن های جوان سعی در ساختن تبم ابنده ب اولدترافورد به دست خود دارد و تنها در نقاطی که تیم ضعف دارد و یا در ان پست بازیکنی وجود ندارد ، اقدام به خرید ابزیکن می کند.به هر حال ارزوی ما دست یافتن به جام های گوناگون است و اگر فرگوسن این خواسته ها را براورده سازد دیگر نقدی بر او وارد نیست .

نظرات 1 + ارسال نظر
تنها سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.ebad.blogsky.com

سلام قشنگ بود
ایشالا بمونه
بیا پیشم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد