United 5-0 Bertun

فرگوسن یونایتد را با اواز دو جوان شاد کرد

 

بعد از تساوی تیم یونایتد در برابر برتون البین حالا روسی و جرارد پی کی ،شگفتی افریدند.

همه ی شما بخاطر دارید که هفته ی پیش یونایتد ها با ترکیبی جوان در مقابل تیم اماتور برتون به تساوی  رسید و پاتریس اورا هم در بازی با منچستر سیتی با خالی کردن پست خود نقش مهمی در شکست یونایتد داشت و با این اوصاف دیگر کمتر کسی به جوانان یونایتد اعتماد می کرد،اما فرگوسن عقایدش را عوض نکرد و بازهم جوانان را برای نشان دادن اعتمادی که همیشه به انها دارد به میدان فرستاد.

در دیدار تکراری منچستر یونایتد با برتون البین که در اولدترافورد شهر منچستر برگزار شد منچستری ها توانستد با 5 گل از میهمان خود پذیرایی کنند.در این بازی روسی 2 ، ساها ، ریچاردسون و گیگز هر کدام یک گل  به ثمر رساندند.

فرگوسن پس از این بازی گفت: من از بازی روسی تعجب نکردم و خوشحالم که روسی ثمره ی تلاش های من به نتیجه رسید.بار با این بازیکنان اینده دار ما در لیگ اروپا و لیگ برتر با قدرت بر می گردیم.

خوب بعد از اون تساوی ها و شکست در دربی حالا اوضاع کمی بهتر شده و امبدوارم در بازی با لیورپول که خیلی حیاتی هم هست این روند ادامه پیدا کند.

 

گلیزر اسپانسر می خواهد.

مالک جدید باشگاه منچستر یونایتد مالکوم گلبزر به دنبال یک اسپانسر جدید برای پیراهن های بازیکنان منچستر یونایتد است تا جانشین تبلیغات وودافون که قرار دادی 9 میلیون پوندی با شیاطین دارد شود.قارداد وودافون با منچستر یونایتد در پایان این فصل به پایان میرسد.گفته می شود وودافون می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا سرمایه گذاری کند.

 

 

رونالدو محروم شد

کریستیانو رونلدو هافبک کلاسیک یونایتد که در دربی شهر منچستر به دلبل درگیری با اندی کول و توهین به داور از مسابقه اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس سه جلسه از همراهی با تیمش محروم شد.این در حالی است که برای بازیکنان تیم های دیگر چنین اتفتقی افتاده و انها پس از فرجام خواهی حتی بخشیده شده اند اما می بینیم که رونالدو نه تنها بخشیده نشد ،سه بازی هم محروم شد(البته انتظار بخشیده شدن او هم نمی رفت). اما این را هم بدانید که علیه رونالدو در لیگ انگلیس موجی منفی بوجود امده است و همه ی طرفداران تیم های لیگ برتری هر گاه او توپ را در اختیار می گیرد او را مسخره می کنند.شاید این باعث از بین رفتن اعتماد رونالدو شده است که این چنین رفتارهای نسنجیده ای را انجام می دهد؟!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد