هفته بیست و سوم لیگ برتر:منچستر یونایتد-لیورپول/19:30

                                                        

                                                                                

 

    من سرخ هستم و تو قرمز  

                                                                                                                                     

روش فرگوسن و بنیتز در مربیگری با یکدیگر متفاوت است ولی هر دو اصول گرا هستند و به نظام آهنین اعتقاد دارند.در حقیقت بنیتز اسپانیایی نسخه ی آرامتر فرگوسن اسکاتلندی به شمار می رود که به مربی گری عشق می ورزد.او هم انرژی فراوانی صرف کرد تا از لیورپول تیمی ساخته و پرداخته بسازد ،بسان فرگوسن که طی چند فصل در یونایتد بسیار منظم و منظبط خود را قوام بخشید. اگر فرگوسن با آبردین کوچک در اسکاتلند درخشید،بنیتس با والنسیا برابر بارسلونا و رﺌال مادرید ،غول های لالیگا نامش را بر سر زبان ها انداخت.در کنار اینها هر دومربی همیشه به آینده نگریسته اند و به پیروزی های گذشته قناعت نکرده اند.

هر دو تیم 13 مسابقه ی لیگ را با برتری پشت سر گذاشته اند و هر دو پشت سر چلسی به سر می برند.یونایتد فقط 1 امتیاز بیش تر از لیور پول در کیسه دارد آن هم با 2 بازی بیشتر!آنها تا کنون 66 بار لیورپول را شکست داده اند و 56 بار شکست خورده اند و 50 تساوی در کارنامه ی رویایی 2 تیم جلب نظر می کند، ولی امروز هر دو تیم به پیروزی نیاز دارند نه کمتر.فرگوسن و بنیتس که هر دو قهرمان اروپا شده اند،مردانشان را رودرروی هم به میدان می فرستند.

 

نکاتی در مورد بازی:

یونایتد ها>>*پس از پیروزی 5 بر صفر برابر برتون در اولدترافورد برابر لیورپول به میدان می روند ولی سایه ی شکست 3 بر 1 برابر منچستر سیتی بر سرشان سنگینی می کند.با این وصف الکس فرگوسن مدت هاست در دو دیدار لیگ به طور پیاپی مغلوب نشده است.آنها آخرین بار در 9 و 20 آوریل سال پیش در دو دیدار متوالی برابر اورتون و نرویچ شکست خورده اند.

*یونایتد در پی کسب سومین پیروزی برابر لیورپول طی 4 دیداری است که در اولدترافورد با این رقیب قدیمی انجام داده .آنها لیورپول را فصل گذشته 2 بر 1 با دو گل سیلوستره شکست دادند و ریو فردیناند پس از 8 ماه غیبت به میدان بازگشته بود.

*شکست 3 بر 1 مقابل منچستر سیتی تنها شکست یونایتد در 12 دیدار لیگ و جام اتحادیه بود.آنچه نوار 11 دیدار بدون شکست را پاره کرد.

*طی 17 مسابقه آخر در لیگ برتر فقط برابر آرسنال در 3 ژانویه گلی به ثمر نرساندند.آنها در 18 سپتامبر برابر لیورپول نیز به تساوی بدون گل در انفیل دست یافتند.

*یونایتد فقط در 4 دیدار این فصل لیگ دروازه اش را بسته نگه داشته است.

*در سه دیدار آخر در اولدترافورد ویگان،وست بروم و بولتون را خرد کرده اند و 11 گل به ثمر رسانده اند که رکوردی غبطه آور است و به دنبال چهاردهمین دیدار بدون شکست در خاه هستند.

*در 5 دیدار از 6 مسابقه ی اخیر در اولدترافورد پیروز شده اند و آخرین شکست آنها در خانه با نتیجه ی 2 بر 1 در 24 سپتامبر مقابل بلکبرن رقم خورد.

*رود فن نیستلروی با 18 گل بهترین گل زن لیگ برتر است.

* ون نیستلروی و وین رونی جمعا 26 گل از 41 گل یونایتد در لیگ را به ثمر رسانده اند.

*ادوین فندرسار یرای صد و پنجاهمین بار در لیگ برتر به میدان می رود.

*آلن اسمیت در صورت ورود به میدان پنجاهمین دیدار خود را برای یونایتد انجام می دهد.

*کریستیانو رونالدو محروم است.

 *فرگوسن قص دارد پاتریس اورا و ویدیچ تازه وارد را به میدان بفرستد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد