خبرهای داغ

فر گوسن در یونایتد می ماند

دیوید گیل گفت سرالکس فرگووسن سال های زیادی مربی منچستر ماند. پس از خروج از لیگ قهرمانان شلیعه کنار گذاشتن فرگوسن شنیده  می شد ولی فرگوسن هرگز شمشیرش را زمین نگذاشته. گیل گفت: ((الکس حمایت کامل هر که در باشگاه است را دارد.او انرژی و شور دارد که ما را مطمن می کند که به ان بالا برای جنگ بر سر لیگ بر می گردیم.

سرالکس بهترین مربی منچستر بوده اگر بهترین مرلب فوتبال اروپا نبوده باشد و ما به آینده نگاه می کنیم. ما رقم زیادی در بازار ژانویه خرج کردیم  و در تابستان دوباره خرج می کنیم.بنابراین سرالکس برای سال های آنده اینجاست.))او شایعات را حذف کرد.

 

 

کاهش سود مالی منچستر

منچستر یونایتد در سال مالی 2005، 46 میلیون پوند سود کرده که نسبت به بک سال قبل 3/12 میلیون پوند کاهش نشان می دهد. دیوید گیل این را به دلیل کاهش پرادخت تلویزیونی می داند. رییس اجرایی یونایتد گفت: <<سال بسیار پر سودی برای باشگاه بوده اما به رغم کاهش، مالکوم گلیزر با نتایج راحت است.>> گیل از پرداخت 5/1 میلیون پوند به واسطه ها یرای خرید رونی هم حمایت کرد: <<ما در بازار برای بازیکنان جهانی وراد عمل می شویم و یکی از هزینه ها در خرید آنها سرویس واسطه هاست.

در این مورد ویژه  اگر رونی مجبور به پرداخت پول می شد دستمزد بیشتری می خواست.پول باید از یک جایی می آمد، این بازتابی از ان بازاری است که در ان کار می کنیم.>> منچستر برای سالهای بعد پیش بینی درآمد زیادی را دارد.ورزشگاه انها بزرگتر هم می شود.

 

 

واکنش نویل به هواداران

گری نویل ، کاپیتان منچستر یوناتد با جریمه احتمالی اتحادیه به خاطر توهین به تماشاگران لیورپو در جربان دو تیم روبرو می شود.پس از گل فردیناند او در کنار زمین رو بروی هواداران لیورپول دوید و جشن گرفت. مفسر شبکه ی اسکای که فیل نویل بود، گفت:<<برادرم همیشه وقتی لیورپول را شکست می دهد به این شکل جشن می گیرد.این معنای زیادی برای او دارد و فکر می کنم باید بگذاریم او کارش را بکند.>> در جریان بازی تماشاگران لیورپول نویل را اذیت کرده بودند و او هم در پایان دستش را بسوی آنها بالا گرفت.

 

 

شکایت پلیس از نویل

پلیس شهر منچستر از گری نویل برای شیوه  یجشن گرفتن گل پیروزی یونایتد برابر لیورپول به اتحادیه ی فوتبال انگلستان شکایت کرد.مدافع تیم ملی انگلستان و کاپیتان یونایتد پس از گل دقیقه ی 90 ریو فردیناند بابر رقیب دیرینه ، در حالی که دور میدان روبه هواداران لیورپول می دوید ، فریاد می کشید و پبراهنش را می کشید و آرم باشگاه را به انها نشان می داد. نبروهای امنیتی از این شادی نویل خشمگین شدند. در پیام پلیس منچستر آمده است: << سربازرس اندی هالت نامه ای نوشته و دران ابراز نگرانی کرده است. هیچ پرونده ی قانونی در این زمینه شکل نمی گیرد. اتحادیه می خواهد جشن های پس از گل بازیکنان انگلیسی کمتر شود. در دیدارهای هفته ی گذشته ی لیگ برتر آرین روبن مهاجم چلسی برای پریدن از تابلوی تبلیغاتی پس از به ثمر رساندن گل برابر ساندرلند با گرفتن کارت زرئ دوم اخراج شد.

 

 

پاتریس اورا ،مدافع فرانسوی منچستر یونایتد:

                                             در اولدترافورد سرم داد می زنند!

پاتریس اورا مهاجم فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد که به تازگی به جمع شیاطین سرخ پیوسته ، می گوید که سخت تحت تاثیر فضای حاکم بر تیم ،  روابط بین بازیکنان و روحیات آنان قرار گرفته است. << می دانستم در اولدترافورد همه چیز برایم تازگی دارد . اینجا هیچ کس بی تفاوت نیست .با بی تفاوتی به شدت برخورد می شود. تمرین ها بسیار جدی است  و در طول ن همه به هم کمک می کنند تا تیم برای بازی آینده اماده شود. مرتب سر یکدیگر داد می زنند . من هم خیلی زود به این موضوع عادت کردم . در همان اولین تمرینی که با تیم داشتم گری نویل سرم داد زد و از من خواست تمرکز بیشتری داشته باشم. باید بگویم این فضای تازه مسولیتی که هریک از بازیکنان تیم در برابر بازی گروهی حس می کنند، برایم خیلی جالب است.>>

اورا می گئید که خیلی زود با بازی منچستر یونایتد و مدافعان تیم هماهنگ شده است. << اینجا همه به من کمک می کنند تا با همه چیز بویژه بازی  تیم آشنا شوم. اولدترافورد مدافعان بزرگ و با تجربه ای دارد.از اینکه کنار ریو ریو فردیناند باز ی میکنم خیلی خوشحالم.می گویند او تکنیک های خاص خود را دارد. دوست دارم با انها اشنا شوم. در لیگ برتر موفقیت یک مدافع به قدرت بدنی و تکنیک او بستگی دارد.>>

اورا از اعتماد به نفس زیادی برخوردار است و این را در بازی ها و همین طور مصاحبه هایش نشان میدهد.

<<بی تردید بازی من عوض نمی شود چون من خوب بازی می کنم اما پیشرفت بیشتر و اشنایی با بازی ها و تکنیک های تازه ی دفاعی به من فرصت می دهد بازی ام را کامل کنم. در لیگ برتر فوتبال شکل دیگری دارد. می توانم بگویم با فوتبال لیگ فرانسه متفاوت است. باید بازی ام را با تمام این تازگی ها و تغییر ها هماهنگ کن.>> اورا از قدرت بدنی خود رضایت دارد.

<< من همیشه به قدرت بدنی ام اهمیت داده ام و فکر می کنم یک مدافع قبل از هر چیز باید روی ان کار کند. در واقع این اولین سلاحی است که در بازی به کار می گیرد.چنانچه قدرت بدنی خوبی نداشته باشد ، در کارهای تکنیکی هم موفق نخواهد بود.>>

 

 

مصدوم های جدید

پزشک تیم منچستر یونایتد اعلام کرد که "پل اسکولز" که چندی پیش دچار میگرن شده بود حالا با اسیب دیدگی چشم راستش نمی تواند تا پایان فصل یونایتد را همراهی کند.همچنین " جان اوشی " هم در بازی با لیورپول دچار مصدومیت شده و تا 3 ماه نمی تواند تیم را همراهی کند.با این اوصاف اوضاع تیم منچستر یونایتد بویژه خط هافبک آن بسیار بحرانی است. این دوران بحرانی پس از اخراج روی کین آغاز شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد